111
Zadania i rola nauczycieli/wychowawców w systemie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Adresaci
- nauczyciele przedszkoli, oddziałów przedszkolnych i innych form wychowania przedszkolnego
- nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
- Analiza obowiązujących przepisów prawnych dotyczących udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole.
- Zadania dyrektora, wychowawcy i specjalistów w nowym systemie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Dokumentowanie udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Redagowanie programów zajęć dla uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną.
- Ocena efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają zadania szkoły/placówki określone w przepisach prawnych dotyczących udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- nabędą umiejętność organizowania, planowania i realizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w swojej szkole/placówce
- nabędą/udoskonalą umiejętność opracowywania indywidualnych/grupowych programów zajęć dla uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną
- nabędą umiejętność dokonywania ewaluacji udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25