WODN
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Strona główna > WODN > Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Tematyka tego działu oferty pomoże nauczycielom „być skutecznym w działaniu”, szczególnie w zakresie rozpoznawania potrzeb uczniów, dostosowania przestrzeni oraz metod i form pracy do zdiagnozowanych potrzeb oraz właściwej realizacji obowiązku dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości uczniów ze specjalnymi potrzebami, tak by procesy edukacyjne dla tych uczniów skutecznie wspierały ich proces uczenia się i nauczania. Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi mogą robić postępy w różnym tempie, a nauczyciele i specjaliści pracujący z nimi powinni organizować swoje zajęcia, sesje tak, aby umieć uczyć w sposób odpowiedni do osobistych potrzeb dzieci lub młodzieży. Właściwe kompetencje nauczycieli pozwolą otoczyć uczniów opieką w taki sposób, aby mogli maksymalnie zwiększyć wszystkie swoje możliwości bez porównań z innymi rówieśnikami, ale biorąc pod uwagę ich możliwości i wszystko, co mogą osiągnąć.
Edukacja włączająca – inkluzywna w praktyce szkolnej; dobre praktyki i wyzwania
Bariery w integracji osób z niepełnosprawnością – czy jest możliwa dostępność?
Uczeń z opinią lub z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w szkole/placówce oświatowej
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb ucznia zamiast dostosowania ucznia do potrzeb edukacji – organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z uwzględnieniem wskazań opinii lub orzeczenia poradni psychologiczno-pedagogicznej
Metody wspomagania komunikacji dziecka niepełnosprawnego
4
Regularna:
Najniższa z ostatnich 30dni: 120,00,
Cena promocyjna: 108,00
Diagnoza pedagogiczna dziecka z zaburzeniami rozwoju do 12. roku życia wg profilu psychoedukacyjnego PEP-R Erica Schoplera
Dziecko autystyczne i z Zespołem Aspergera w przedszkolu, szkole, placówce
Zespół Aspergera – co nauczyciel wiedzieć powinien?
Uczeń z Zespołem Aspergera w okresie dorastania
Zespół Aspergera, zaburzenia ze spektrum autyzmu i fobia szkolna
Trening umiejętności społecznych dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Formy udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom i uczniom ze zróżnicowanymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi w szkole/placówce
Łobuziak czy cicha myszka? Niegrzeczne czy niezgrabne? – dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole
Dokumentowanie oraz ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej dzieciom/uczniom w przedszkolu, szkole, placówce oświatowej
4
Regularna:
Najniższa z ostatnich 30dni: 120,00,
Cena promocyjna: 108,00