101
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i trening umiejętności społecznych dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- nauczyciele wspomagający
- pedagodzy specjalni
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
- Specyficzne trudności w funkcjonowaniu językowym, komunikacyjnym i społecznym uczniów z autyzmem.
- Formy pracy nad rozwijaniem kompetencji językowej, komunikacyjnej i umiejętności społecznych u osób z autyzmem.
- Zasady organizacji i cele terapeutyczne zajęć grupowych rozwijających umiejętności społeczne osób z autyzmem.
- Zachowania trudne – strategie postępowania w czasie zajęć.
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb uczniów z autyzmem w szkole ogólnodostępnej – podstawy teoretyczne i rozwiązania dydaktyczne.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają symptomy trudności w funkcjonowaniu językowym, komunikacyjnym i społecznym uczniów z autyzmem
- poznają metody i formy rozwijania umiejętności społecznych u osób z autyzmem oraz ich kompetencji językowej i komunikacyjnej
- udoskonalą umiejętność pożądanego reagowania w sytuacji zachowań trudnych ucznia
- udoskonalą umiejętność dostosowywania wymagań edukacyjnych do potrzeb uczniów z autyzmem w szkole ogólnodostępnej.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 90,00
- Liczba uczestników w grupie
- 20-25