WODN
Najpopularniejsze szkolenia
Strona główna > WODN > Najpopularniejsze szkolenia
14
Podnoszenie jakości edukacji poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów
Nowość
17
Innowacja z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” – szansą rozwoju szkoły
Nowość
21
Wychowanie zmierzające do osiągnięcia ludzkiej dojrzałości poprzez kształtowanie postaw ukierunkowanych na prawdę, dobro i piękno, uzdalniających do odpowiedzialnych decyzji
36
Opis i analiza sposobu realizacji wymagań niezbędnych do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego
37
„Znaleźć złoty środek”, czyli jak osiągać cele edukacyjne stosując TIK oraz inne metody aktywizujące
40
Jak uczyć, żeby nauczyć – zasady skutecznej edukacji
61
Jak rozwijać samodzielność i odpowiedzialność ucznia za własną naukę?
62
Efektywne uczenie w praktyce – jak nauczyć uczniów uczenia się?
Nowość
70
Zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów – zapewnienie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, szczególnie w sytuacji kryzysowej, dodatkowej opieki i pomocy, wzmacniającej pozytywny klimat szkoły oraz poczucie bezpieczeństwa
76
Indywidualizacja kształcenia – 7 pomysłów na Twoją lekcję
77
Aktywna świetlica w szkole – kreatywne pomysły na zabawy i działania świetlicowe
81
Jak oceniać, aby uczyć? Metody i techniki nauczania wspierające rozwój ucznia
88
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb ucznia zamiast dostosowania ucznia do potrzeb edukacji – organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z uwzględnieniem wskazań opinii lub orzeczenia poradni psychologiczno-pedagogicznej
Nowość
92
Dziecko autystyczne i z Zespołem Aspergera w przedszkolu, szkole, placówce
98
Łobuziak czy cicha myszka? Niegrzeczne czy niezgrabne? – dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole
99
Dokumentowanie oraz ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej dzieciom/uczniom w przedszkolu, szkole, placówce oświatowej
100
Wspomagać ucznia czy nauczyciela – zadania i obowiązki nauczyciela wspomagającego (współorganizującego proces kształcenia)
Nowość
105
Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych
107
Narzędzia i zasoby cyfrowe oraz metody kształcenia wykorzystujące technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie edukacji
114
Podnoszenie jakości edukacji poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów – wzmacnianie pozytywnego klimatu szkoły oraz budowanie poczucie bezpieczeństwa
Nowość
117
Sytuacje kryzysowe, sposoby i zasoby. Emocje, stres, lęki, depresja – ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży
134
Trudna klasa – jak ją opanować, wychowywać i nauczać?
136
Zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży. Depresja. Tendencje oraz próby samobójcze i akty autoagresji
Nowość
144
Trudny rodzic jako klient szkoły – jak go zrozumieć i jak z nim współpracować?
Nowość
146
Jak utrzymać dyscyplinę w świetlicy szkolnej? – z poradnika praktyka
157