Temat szkolenia
Strona główna > Szkolenia > Szkolenia dla instytucji i administracji publicznej > Procedura udzielania ulgi inwestycyjnej w związku…
02.10.2023 (pon.), 09:00
online
6
420 zł
81 442 08 09
Podczas szkolenia zostanie omówiona zostanie w praktyczny sposób problematyka opodatkowania gruntów i paneli fotowoltaicznych, usytuowanych na tych gruntach. Następnie zostanie omówiona problematyka udzielania ulgi inwestycyjnej z uwzględnieniem pomocy publicznej i najnowszego orzecznictwa sądów administracyjnych. Ponadto zostanie omówiona problematyka usuwania azbestu, rodzajów pomocy publicznej w tym zakresie, wyników kontroli NIK, a także problematyka, kiedy wniosek podatnika o udzielenie ulgi inwestycyjnej i pomocy de minimis w rolnictwie będzie uznany za kompletny. Na szczególną uwagę zostanie zwrócona kwestia najczęściej stwierdzanych nieprawidłowości w uchwałach w sprawie pomocy na usuwanie azbestu.
Szkolenie adresowane jest do skarbników gmin, pracowników urzędów, zajmujących się wymiarem podatków i opłat lokalnych, audytorów i kontrolerów wewnętrznych, a także zaangażowanych w proces usuwania azbestu w gminach.
radca prawny, obsługujący państwową jednostkę budżetową, zatrudniającą ponad 160 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w kontroli jednostek samorządu terytorialnego, doświadczony trener szkoleniowy, a także wykładowca w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.
Po szkoleniu dla uczestników zostanie wydane zaświadczenie na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)
Lublin
ul. Narutowicza 62, 20-013
tel. 81 442 06 77, 81 441 33 32
Nr konta: 47 1140 1094 0000 3068 2000 1001
studium.lublin@kursor.edu.pl
Zamość
ul. Partyzantów 9, 22-400
Biała Podlaska
ul. Narutowicza 66, 21-500
© 2003–2022 Ośrodek Szkoleniowy KURSOR • Polityka cookies • Regulamin serwisu internetowego • Polityka prywatności • Poczta dla pracowników