Temat szkolenia
Strona główna > Szkolenia > Szkolenia dla instytucji i administracji publicznej > Organizacja i funkcjonowanie rady gminy -…
w siedzibie zamawiającego
6
ustalana indywidualnie zł
81 442 08 09
Radni gmin i powiatów odgrywają istotną rolę w lokalnej administracji i podejmowaniu decyzji dotyczących spraw społeczności, infrastruktury, budżetu i wielu innych obszarów. Szkolenia pomogą radnym w zrozumieniu ich roli, odpowiedzialności i uprawnień w ramach samorządu lokalnego.
Celem szkolenia jest zapewnienie radnym wiedzy na temat procedur prawnych i administracyjnych, które regulują ich działania, co jest istotne dla skutecznego i zgodnego z prawem podejmowania decyzji.
Szkolenie adresowane do radnych gmin, miast, powiatów, sejmików wojewódzkich, w tym przewodniczących oraz do wójtów, burmistrzów, pracowników zajmujących się obsługą biura rady.
doświadczeni eksperci w dziedzinie samorządu terytorialnego. Posiadają oni bogatą wiedzę teoretyczną oraz praktyczne doświadczenie w pracy w samorządzie.
Po szkoleniu dla uczestników zostanie wydane zaświadczenie na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)
Lublin
ul. Narutowicza 62, 20-013
tel. 81 442 06 77, 81 441 33 32
Nr konta: 47 1140 1094 0000 3068 2000 1001
studium.lublin@kursor.edu.pl
Zamość
ul. Partyzantów 9, 22-400
Biała Podlaska
ul. Narutowicza 66, 21-500
© 2003–2025 Ośrodek Szkoleniowy KURSOR • Polityka cookies • Regulamin serwisu internetowego • Polityka prywatności • Poczta dla pracowników