55
Ciekawe ćwiczenia warsztatowe i narzędzia dydaktyczne do wykorzystania na różnych lekcjach szkolnych – w zgodzie z neurodydaktyką, kognitywistyką i tutoringiem nowość
Adresaci
- dyrektorzy i wicedyrektorzy wszystkich typów szkół/placówek
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
- rady pedagogiczne
Zakres treści
- Gry i ćwiczenia praktyczne wykorzystywane w tutoringu, budujące samoocenę uczniów i dobre relacje interpersonalne w klasie.
- Gry i ćwiczenia praktyczne kształcące umiejętność autorefleksji.
- Ćwiczenia praktyczne pozwalające ustalić własne mocne i słabe strony oraz umiejętności specjalne.
- Ćwiczenia kształcące umiejętności poznawcze, myślenie analityczne, przestrzenne, logiczne, wnioskowanie, spostrzegawczość, koncentrację uwagi w zgodzie z biologią mózgu, czyli neurodydaktyką.
- Ćwiczenia oparte na przetwarzaniu głębokim – neurodydaktyce – do wykorzystania na wybranych lekcjach przedmiotowych.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- pogłębią podstawową wiedzę z zakresu neurodydaktyki, kognitywistyki i tutoringu
- nabędą umiejętność zastosowania w praktyce wybranych ćwiczeń warsztatowych i narzędzi dydaktycznych.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 100,00
- Liczba uczestników w grupie
- 12–20