45
„Kompetentny nauczyciel – kompetentni uczniowie” – nauczyciel jako kreator procesu edukacyjnego
Adresaci
- nauczyciele stażyści
- nauczyciele kontraktowi
- inni zainteresowani nauczyciele
Zakres treści
- Klasyfikacja metod nauczania.
- Wybrane metody aktywizujące uczniów.
- Zastosowanie metody badawczej w procesie dydaktycznym.
- Rola metody projektu w kształceniu kompetencji kluczowych uczniów.
- Elementy oceniania kształtującego służące motywowaniu uczniów.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- nabędą wiedzę z zakresu doboru metody do celu lekcji oraz potrzeb uczniów
- nabędą umiejętność wykorzystania metody badawczej w procesie edukacyjnym
- nabędą/udoskonalą umiejętność kierowania projektem edukacyjnym, pracą zespołową uczniów oraz ich pracą samokształceniową
- nabędą/udoskonalą umiejętność wykorzystywania elementów oceniania kształtującego w procesie motywowania i w indywidualizacji pracy z uczniem.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25