105
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w przedszkolu, szkole, placówce oświatowej nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek ogólnodostępnych
- nauczyciele przedszkoli, szkół i placówek specjalnych, integracyjnych, z oddziałami specjalnymi i integracyjnymi
Zakres treści
- Specjalne potrzeby edukacyjne.
- Procedura udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna a wczesne wspomaganie rozwoju.
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna a zawartość IPET.
- Zadania nauczycieli i wychowawców związane z organizacją pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Zintegrowane działania nauczycieli w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna dla nauczycieli i rodziców.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają specyfikę pomocy psychologiczno–pedagogicznej dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym i głębokim
- nabędą umiejętność podejmowania zintegrowanych działań w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Liczba godzin
- 5
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25