Temat szkolenia
Strona główna > Szkolenia > Kurs Profesjonalne tworzenie treści: Canva i…
27.01.2025 (pon.), 16:00
10.02.2025 (pon.), 16:00
07.02.2025 (pt.), 16:00
16.01.2025 (czw.), 16:00
Potwierdzone
KURSY REALIZUJEMY RÓWNIEŻ W KAŻDYM MIEŚCIE NA TERENIE CAŁEJ POLSKI
24
Kurs dostępny bezpłatnie z dofinansowaniem KFS lub BUR
Dowiedz się więcej:
tel. 531 191 181
lub
tel. 500 177 049
Kurs dostępny z dofinansowaniem KFS lub BUR – Dzięki dofinansowaniu szkoleń osoby indywidualne oraz przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 % dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe.
Szkolenie z dofinansowaniem z BUR znajdziesz: Wyszukiwarka usług – Baza Usług Rozwojowych – PARP
Osoba zainteresowana składa wniosek o dofinansowanie u właściwego operatora
Sprawdź kto jest operatorem BUR w Twoim województwie Dofinansowanie – PARP – Centrum Rozwoju MŚP
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do tworzenia profesjonalnych treści graficznych i tekstowych z wykorzystaniem Canvy i ChatGPT.
Grupa docelowa usługi
Moduł 1: Wprowadzenie do narzędzi
Omówienie Canvy i ChatGPT: ich możliwości, różnice i korzyści z wykorzystania w tworzeniu treści.
Prezentacja najnowszych funkcji Canvy, takich jak Magiczny Tekst, animacje oraz opcje zaawansowanego edytowania wideo.
Wprowadzenie do ChatGPT: jak generować teksty do postów, opisów produktów, i interakcji z klientami na social media.
Jak Canva i ChatGPT mogą wspierać cele zrównoważonego rozwoju, np. minimalizując ślad węglowy w marketingu cyfrowym – Przykłady użycia narzędzi w promocji ekologicznych produktów lub usług, np. tworzenie treści edukacyjnych na temat recyklingu lub oszczędzania energii.
Wprowadzenie do podstaw analizy danych w marketingu cyfrowym, np. jak narzędzia Canva i ChatGPT mogą wspierać optymalizację treści na podstawie analizy statystyk z mediów społecznościowych.
Moduł 2: Canva – narzędzie do wizualizacji treści
Praktyczne zastosowanie Canvy w mediach społecznościowych: jak zaprojektować grafiki, banery, animacje, prezentacje i reklamy.
Tworzenie estetycznych grafik z wykorzystaniem dostępnych szablonów Canvy i zasobów, takich jak zdjęcia, ikony czy kształty.
Wskazówki dotyczące doboru kolorów, czcionek i spójnej identyfikacji wizualnej.
Praktyczne zadanie: każdy uczestnik tworzy post graficzny na swoją platformę (np. Instagram, Facebook, LinkedIn).
Projektowanie grafik ekologicznych: jak dobierać rozmiary i formaty plików, które zmniejszają zużycie zasobów serwera.
Tworzenie infografik i materiałów promujących działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Praktyczne zadanie: zaprojektuj post promujący lokalne inicjatywy ekologiczne, np. kampanię „Zero Waste w firmie”.
Zaprojektuj post graficzny promujący ograniczenie plastiku w codziennym życiu.
Moduł 3: ChatGPT – automatyzacja treści tekstowych
Wprowadzenie do tworzenia efektywnych treści z ChatGPT: pisanie angażujących postów, odpowiedzi na komentarze, generowanie pomysłów na kampanie.
Techniki dostosowywania treści do konkretnej platformy (Instagram, Twitter, Facebook).
Jak automatyzować generowanie pomysłów na posty, opisów do grafik i nagłówków marketingowych.
Praktyczne ćwiczenie: generowanie treści do aktualnych projektów graficznych stworzonych w Canvie.
Automatyzacja treści wspierających zrównoważony rozwój, np. generowanie pomysłów na kampanie promujące oszczędzanie energii lub ograniczanie odpadów.
Wskazówki dotyczące pisania treści zgodnych z zasadami etycznymi i ochrony danych.
Praktyczne ćwiczenie: generowanie treści promujących odpowiedzialne praktyki ekologiczne dla firm, np. „Jak zmniejszyć ślad węglowy w swojej firmie?”.
Moduł 4: Integracja Canvy i ChatGPT w mediach społecznościowych
Tworzenie kompletnych kampanii: od grafik po treści tekstowe.
Zarządzanie harmonogramem postów w mediach społecznościowych przy pomocy tych narzędzi.
Przykłady dobrze skonstruowanych postów, karuzeli na Instagram, reklam na Facebooku, które łączą grafikę z treścią.
Praktyczne ćwiczenie: każdy uczestnik projektuje pełną kampanię marketingową dla swoich kont w mediach społecznościowych (grafika + tekst).
Wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w kampaniach: jak projektować treści, które edukują i angażują odbiorców w tematy ekologiczne.
Praktyczne ćwiczenie: zaprojektuj kampanię społeczną promującą np. segregację odpadów lub zielone technologie.
Moduł 5: Optymalizacja treści
Jak analizować wyniki kampanii w mediach społecznościowych i poprawiać treści na podstawie zebranych danych.
Wskazówki dotyczące SEO i poprawy widoczności treści w wyszukiwarkach i social mediach.
Jak testować różne wersje treści i grafik przy pomocy Canvy i ChatGPT.
Zielone kompetencje: Minimalizacja zużycia zasobów serwera przez zoptymalizowane treści i obrazy.
Analiza efektywności ekologicznej kampanii marketingowych, np. ocena, jak zoptymalizowane treści wpływają na zużycie zasobów cyfrowych.
Wskazówki dotyczące tworzenia treści przyjaznych środowisku zgodnie z cyfrowymi standardami jakości.
Praktyczne ćwiczenie: zoptymalizuj istniejące grafiki i treści, zmniejszając ich wpływ na zasoby serwera.
Moduł 6: Utrwalanie i podsumowanie
Omówienie kluczowych narzędzi i technik, które można stosować po zakończeniu kursu.
Dodatkowe wskazówki dotyczące zaawansowanych funkcji Canvy, takich jak tworzenie ebooków, dokumentów marketingowych czy prezentacji wideo.
Sesja pytań i odpowiedzi, rozwiązywanie problemów indywidualnych uczestników.
znajomość obsługi komputera i internetu w stopniu dobrym.
Szczegółowy terminarz zajęć (np. w konkretne dni tygodnia, w weekendy itp.) jest ustalany wspólnie z zainteresowanymi podczas spotkania organizacyjnego przed rozpoczęciem szkolenia
Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
skrypt tematyczny, notatnik, długopis, teczka szkoleniowa
Informacje o materiałach dla uczestników usługi realizowanej w formie online
Materiały szkoleniowe w formie nagrań z zajęć będą udostępnione uczestnikom na 30 dni po zakończeniu szkolenia.
Nagrania umożliwią powrót do przekazywanych informacji, które pojawiły się podczas realizacji usługi, co zapewni pełną dostępność szkolenia dla każdego zainteresowanego uczestnika, w tym osób ze szczególnymi potrzebami.
W celu otrzymania dostępu do materiałów, konieczne jest posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej z domeną @gmail.com
Termin może ulec zmianie, jeżeli szkolenie nie posiada oznaczenia "potwierdzone".
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 622).
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.06/00031/2004
Lublin
ul. Narutowicza 62, 20-013
tel. 81 442 06 77, 81 441 33 32
Nr konta: 47 1140 1094 0000 3068 2000 1001
studium.lublin@kursor.edu.pl
Zamość
ul. Partyzantów 9, 22-400
Biała Podlaska
ul. Narutowicza 66, 21-500
© 2003–2025 Ośrodek Szkoleniowy KURSOR • Polityka cookies • Regulamin serwisu internetowego • Polityka prywatności • Poczta dla pracowników