Temat szkolenia
Strona główna > Szkolenia > Szkolenia dla instytucji i administracji publicznej > Aktualne zasady rozpatrywania skarg, wniosków i…
08.03.2024 (pt.), 09:00
online
6
380 zł
81 442 08 09
Zwiększenie efektywności procesu rozpatrywania petycji, skarg i wniosków poprzez lepsze zrozumienie procedur i kroków niezbędnych do ich odpowiedniego przetworzenia.
Osoby odpowiedzialne za codzienną obsługę klientów, odbieranie skarg i wniosków oraz przekazywanie ich do dalszego rozpatrywania. Pracownicy zajmujący się bezpośrednim kontaktem z klientami, którzy muszą być wyposażeni w umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów. Osoby odpowiedzialne za nadzór nad procesem rozpatrywania petycji, skarg i wniosków oraz podejmowanie decyzji w sprawach spornych lub wymagających wysokiej rangi rozstrzygnięcia.
Radca prawny, urzędnik służby cywilnej, trener praktyk, specjalista w zakresie postępowania administracyjnego i języka urzędowego; od
kilkunastu lat odpowiada za obsługę prawną terenowych organów administracji. Od kilkunastu lat z powodzeniem prowadzi otwarte i zamknięte szkolenia dla przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, głównie na temat prawidłowego stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i poprawnego redagowania pism urzędowych.
Po szkoleniu dla uczestników zostanie wydane zaświadczenie na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)
Lublin
ul. Narutowicza 62, 20-013
tel. 81 442 06 77, 81 441 33 32
Nr konta: 47 1140 1094 0000 3068 2000 1001
studium.lublin@kursor.edu.pl
Zamość
ul. Partyzantów 9, 22-400
Biała Podlaska
ul. Narutowicza 66, 21-500
© 2003–2024 Ośrodek Szkoleniowy KURSOR • Polityka cookies • Regulamin serwisu internetowego • Polityka prywatności • Poczta dla pracowników