99
Formy udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom i uczniom ze zróżnicowanymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi w szkole/placówce oświatowej nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- nauczyciele wspomagający
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
- pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych
Zakres treści
- Pomoc p-p udzielana w trakcie bieżącej lekcji oraz w ramach zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów.
- Planowanie i realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia, rozwijających umiejętności uczenia się, rozwijających kreatywność.
- Planowanie i realizacja zajęć specjalistycznych: rewalidacyjnych, korekcyjno-kompensacyjnych, logopedycznych, rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne oraz innych zajęć o charakterze terapeutycznym.
- Formy udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla rodziców dzieci i uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w ramach zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów
- nabędą umiejętność planowania i realizowania zajęć dla uczniów z trudnościami w nauce oraz uczniów zdolnych
- nabędą umiejętność planowania i realizowania różnych zajęć o charakterze terapeutycznym
- poznają formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla rodziców dzieci.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 90,00
- Liczba uczestników w grupie
- 20-25