99
Dokumentowanie oraz ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej dzieciom/uczniom w przedszkolu, szkole, placówce oświatowej
Adresaci
- nauczyciele wspomagający
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
Zakres treści
- Zatrudnienie nauczyciela wspomagającego – podstawa prawna.
- Rola i zadania nauczyciela wspomagającego w klasie szkolnej/oddziale przedszkolnym.
- Komunikacja z rodzicami dziecka.
- Główne problemy pojawiające się w pracy nauczyciela wspomagającego.
- Dokumentacja nauczyciela wspomagającego.
- Wybrane skuteczne metody i techniki pracy z dzieckiem i jego rówieśnikami z klasy – praktyczne ćwiczenia.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- nabędą wiedzę na temat charakteru pracy nauczyciela wspomagającego w szkole ogólnodostępnej
- pogłębią wiedzę na temat skutecznej komunikacji z rodzicami dziecka
- poznają metody i praktyczne rozwiązania do zastosowania w przypadku wystąpienia sytuacji trudnych na zajęciach.
- Liczba godzin
- 4
- Odpłatność
- 120,00
- Liczba uczestników w grupie
- 12–25