WODN KURSOR

LUBLIN • ZAMOŚĆ • BIAŁA PODLASKA

Nowa oferta szkoleniowa na rok 2018/2019!
Kursy doskonalące: Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
96

Niegrzeczne? Niezgrabne? Czy z zaburzeniami integracji sensorycznej? - nadwrażliwe sensorycznie dziecko w przedszkolu i szkole

Adresaci

  • nauczyciele przedszkoli, oddziałów przedszkolnych i innych form wychowania przedszkolnego
  • nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
  • pedagodzy i psycholodzy szkolni
  • zainteresowani rodzice

Zakres treści

  1. Główne założenia metody integracji sensorycznej.
  2. Objawy zaburzeń integracji sensorycznej u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
  3. Niegrzeczne? Niezgrabne? A może z zaburzeniami integracji sensorycznej? Zachowania dzieci wynikające z zaburzeń SI.
  4. Na jakie zachowania zwracać uwagę, kiedy podjąć terapię SI?
  5. Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej i co dalej? Przykłady oddziaływań terapeutycznych w przedszkolu i szkole.
  6. Usprawnianie integracji sensorycznej w codziennym życiu dziecka.

Przewidywane efekty szkolenia

Uczestnicy:

  • poznają i zrozumieją istotę trudnych (odmiennych, nietypowych) zachowań dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
  • nabędą podstawową wiedzę i praktyczne umiejętności wykorzystania w pracy terapeutycznej elementów metody SI
  • wzbogacą warsztat pracy o ćwiczenia integracji sensorycznej do wykorzystania w pracy z małymi dziećmi.
Liczba godzin
6
Odpłatność
80,00
Liczba uczestników w grupie
20--25

zapisz się na ten kurs

drukuj opis kursu