95
Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w pracy zdalnej
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- nauczyciele wspomagający
- pedagodzy specjalni
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
- wychowawcy klas
Zakres treści
- Co rozumiemy pod pojęciem pracy zdalnej?
- Rola i zadania nauczyciela wspomagającego.
- Metody wspomagania ucznia ze SPE podczas nauczania zdalnego.
- Współpraca z nauczycielami wiodącymi na lekcjach zdalnych.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- nabędą wiedzę na temat charakteru pracy nauczyciela wspomagającego w szkole ogólnodostępnej w aspekcie pracy zdalnej
- poznają metody i praktyczne rozwiązania do zastosowania w przypadku wystąpienia nauczania zdalnego
- pogłębią wiedzę na temat skutecznej komunikacji z nauczycielami wiodącymi.
- Liczba godzin
- 5
- Odpłatność
- 90,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15–25