90
Dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w szkole ogólnodostępnej, czyli indywidualizacja kształcenia i dostosowywanie wymagań edukacyjnych w realiach szkolnych nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- nauczyciele wspomagający
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
- Funkcjonowanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole ogólnodostępnej: dzieci niedowidzące, niepełnosprawne ruchowo, z chorobą przewlekłą.
- Zasady pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na zajęciach edukacyjnych i zajęciach dodatkowych organizowanych w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole.
- Praktyczne aspekty indywidualizacji pracy dydaktyczno-wychowawczej:
- formy i metody indywidualizowania procesu kształcenia,
- dostosowywanie wymagań edukacyjnych wobec dzieci z wadą wzroku,
- dostosowywanie wymagań edukacyjnych wobec dzieci z niepełnosprawnością ruchową,
- dostosowywanie wymagań edukacyjnych wobec dzieci z chorobą przewlekłą.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- udoskonalą umiejętność analizy wskazań orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego wydanych przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne
- poznają metody i formy pracy z uczniami z niepełnosprawnością ruchową i zmysłową
- udoskonalą umiejętność rozpoznawania potrzeb ucznia i planowania pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- nabędą umiejętność dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 90,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25