84
Ocenianie to wyzwanie – prawo a praktyka i przyzwyczajenia nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół
- wychowawcy klas
- rady pedagogiczne
Zakres treści
- Ocenianie a diagnoza, kontrola, wspomaganie, ewaluacja – pojęcia, zależności, cele.
- Ocenianie w prawie oświatowym:
- przedmiot oceny,
- funkcje oceniania wewnątrzszkolnego,
- rodzaje oceniania,
- cele oceniania bieżącego,
- obowiązki nauczycieli.
- Praktyka, przyzwyczajenia i mity o ocenianiu.
- Ocenianie sumujące a kształtujące.
- Strategie oceniania kształtującego, a wymagania wobec szkół/nauczycieli.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają obowiązujące przepisy dotyczące oceniania
- zaktualizuję wiedzę na temat oceniania osiągnięć edukacyjnych ucznia
- dokonają refleksji nad sposobami i efektywnością własnej praktyki oceniania
- zostaną przygotowani do oceniania osiągnięć edukacyjnych uczniów zgodnie z obowiązującym prawem.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 100,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15–25