66
Pomóż dziecku w nauce poprzez ćwiczenia ruchowe nowość
Adresaci
- nauczyciele przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego
- nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
1.Specyfika pracy z dzieckiem w przedszkolu oraz klasach I-III w świetle nowej podstawy programowej.
- Diagnoza wstępna, czyli jak dotrzeć do potencjału ucznia?
- Ruch drzwiami do uczenia się.
- Wspomaganie rozwoju dziecka metodą kinezjologii edukacyjnej.
- Gimnastyka mózgu – zmyślne ruchy, które doskonalą umysł.
- Blokady w uczeniu się.
- Wpływ stresu na uczenie się.
- Relaksacja i wizualizacja, jako metoda.
- Ćwiczenia ułatwiające naukę.
- Porady kinezjologiczne.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- nabędą wiedzę na temat roli ruchu w uczeniu się
- poznają metodę gimnastyki mózgu i ćwiczenia ułatwiające naukę
- nabędą umiejętność prawidłowego przeprowadzania ćwiczeń
- nabędą umiejętność stosowania metody kinezjologii edukacyjnej w codziennej pracy z uczniami.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25