58
Metoda „Dialogu motywującego” w pracy z niezmotywowanym uczniem
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół
- nauczyciele wychowawcy
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
- Prezentacja oraz rys historyczny metody DM.
- Zasady pracy w DM.
- Metody pracy w DM.
- Praktyczna nauka mikroumiejętności DM (pytania otwierające, elementy słuchania odzwierciedlającego, podsumowanie, dowartościowanie) w pracy z niezmotywowanym uczniem.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają zasady pracy oraz wartości konstytuujące podejście DM
- poznają metody pracy w DM
- nabędą umiejętność zastosowania praktycznego mikroumiejętności DM w pracy z niezmotywowanym uczniem
- potrafią wykorzystać w praktyce wybrane metody DM (skalowanie, badanie skrajności, badanie celów i wartości).
- Liczba godzin
- 5
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 20-25