48
Planowanie i realizacja lekcji z uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych
Adresaci
- dyrektorzy i wicedyrektorzy wszystkich typów szkół/placówek
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- rady pedagogiczne wszystkich typów szkół/placówek
Zakres treści
- Kompetencje kluczowe w procesie uczenia się przez całe życie.
- Plan ramowy konspektu lekcji uwzględniający kompetencje kluczowe.
- Metody i formy pracy służące kształtowaniu kompetencji kluczowych.
- Różne typy lekcji – analiza przypadków.
- Cechy i umiejętności nauczyciela sprzyjające kształtowaniu kompetencji kluczowych.
- Arkusz obserwacji lekcji, rozmowa po obserwacji.
- Dobre praktyki, inspiracje.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają kompetencje kluczowe w procesie uczenia się przez całe życie
- poznają metody i formy pracy na lekcji służące kształtowaniu kompetencji kluczowych
- rozwiną umiejętność planowania i realizowania lekcji uwzględniających kształcenie kompetencji kluczowych
- rozwiną umiejętność współpracy przy planowaniu i realizowaniu lekcji.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 20-25