47
Efektywne uczenie w praktyce – jak nauczyć uczniów uczenia się?
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
- Podstawowe elementy procesu uczenia się – tradycyjny i nowoczesny model uczenia się.
- Efektywność procesu uczenia się.
- Stadia w procesie uczenia się.
- Style uczenia się.
- Przyspieszone uczenie się.
- Prezentacja wybranych technik i metod aktywizujących oraz gier i zabaw dydaktycznych do zastosowania w procesie aktywizowania uczniów do nauki na różnych poziomach edukacyjnych.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- nabędą wiedzę na temat prawidłowości procesu uczenia się, nowoczesnych strategii uczenia się i wyzwań XXI wieku
- poznają czynniki wpływające na efektywne uczenie się, style uczenia się/nauczania oraz style myślenia
- poznają zasady przyspieszonego uczenia się
- nabędą wiedzę praktyczną na temat technik i metod aktywizujących stosowanych w pracy z grupą.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 20-25