44
Jak rozwijać samodzielność i odpowiedzialność ucznia za własną naukę? nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
- Koncepcja autonomii uczniowskiej.
- Obraz ucznia autonomicznego.
- Mechanizm syndromu wyuczonej bezradności.
- Perspektywa zadaniowa w nauczaniu samodzielności.
- Stwarzanie sytuacji zadaniowych, również w oparciu o zasoby cyfrowe.
- Przewodnik trenera: katalog wybranych metod pracy rozwijających samodzielność ucznia.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- nabędą/udoskonalą umiejętność projektowania i realizowania zajęć edukacyjnych oraz innych działań z uczniami na rzecz rozwoju ich samodzielności
- poznają zasady budowania autonomii ucznia
- poznają praktyki nauczycielskie bazujące na rozwijaniu autonomii ucznia, przynoszące „duże efekty”.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 90,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25