30
Jak uczyć, żeby nauczyć – zasady skutecznej edukacji nowość
Adresaci
- dyrektorzy i wicedyrektorzy wszystkich typów szkół/placówek
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
- Pojęcie skutecznej edukacji.
- Fundamenty wiedzy o uczeniu się i zapamiętywaniu.
- Koncentracja, czyli kierowanie uwagą uczniów.
- Porcjowanie, powtarzanie, rozumienie informacji.
- Rola wyobraźni w uczeniu się.
- Style uczenia się.
- Sposoby motywowania uczniów.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają zasady skutecznej edukacji oraz pojęcia z nimi związane
- poznają techniki skutecznego nauczania do zastosowania w codziennej pracy
- nabędą umiejętność tworzenia atmosfery sprzyjającej uczeniu się
- nabędą umiejętność stosowania technik motywacyjnych w pracy z uczniami.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 90,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15–25