23
Tworzenie programu naprawczego szkoły/placówki
Adresaci
- dyrektorzy i wicedyrektorzy wszystkich typów szkół/placówek
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- pedagodzy i psycholodzy
- rady pedagogiczne
Zakres treści
- Analiza wyników egzaminów zewnętrznych:
- analiza ilościowa,
- analiza jakościowa.
- Czynniki kontekstowe i ich wpływ na wynik egzaminu.
- Wykorzystanie wyników egzaminów w różnych obszarach pracy szkoły.
- Struktura programu naprawczego.
- Sposoby monitorowania i ewaluacji efektywności zaplanowanych działań.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- nabędą umiejętność dokonywania analizy ilościowej i jakościowej wyników egzaminów zewnętrznych
- poznają wpływ czynników kontekstowych na wynik egzaminu
- poznają możliwości wykorzystania wyników w różnych obszarach pracy szkoły
- skonstruują przykładowy program naprawczy
- zaproponują sposoby i narzędzia monitorowania oraz ewaluacji programu.
- Liczba godzin
- 5
- Odpłatność
- 140,00
- Liczba uczestników w grupie
- 10–25