16
Monitorowanie realizacji nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych
Adresaci
- dyrektorzy i wicedyrektorzy szkół podstawowych i ponadpodstawowych
- nauczyciele różnych specjalności szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Zakres treści
- Struktura podstawy programowej, cele i zadania szkoły, warunki i sposoby realizacji podstawy programowej.
- Sposoby monitorowania podstawy programowej:
- planowanie realizacji monitorowania, w tym z wykorzystaniem dziennika elektronicznego,
- ocena efektów realizacji podstawy programowej, w tym z zastosowaniem dziennika elektronicznego.
- Narzędzia umożliwiające monitorowanie realizacji podstawy programowej.
- Wykorzystanie wyników monitorowania do poprawy efektywności realizacji podstawy programowej.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- usystematyzują wiedzę na temat monitorowania podstawy programowej
- zaplanują sposoby monitorowania podstawy programowej
- zbudują narzędzia do oceny efektów wdrażania podstawy programowej
- nabędą umiejętność formułowania wniosków i rekomendacji z przeprowadzonego monitorowania.
- Liczba godzin
- 5
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25