149
Nieznany Świat – nałóg czy rozrywka czyli gdzie są dzieci, gdy tu ich nie ma? nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
- rodzice i opiekunowie dzieci
Zakres treści
- Zapoznanie ze stanowiskiem WHO dotyczącym gier komputerowych.
- Czym są gry komputerowe, gry wideo i gry na konsole?
- Typy gier – FFP, RPG, RTS, 4X, MMORPG, MOBA, itp.
- Gatunki gier ze względu na treść i przekaz.
- Kategorie wiekowe graczy i formy kontroli dostępu.
- Portale i platformy w świecie gier.
- Przykłady gier i ich potencjał edukacyjny.
- Turnieje i rywalizacja sportowa. Gwiazdy i idole.
- Gry „dobre“ i „złe“.
- Język graczy jako hermetyczny żargon.
- Gry jako przyszłość zawodowa ucznia.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają niewidoczny na co dzień świat, równolegle istniejący w umysłach dzieci i młodzieży
- poznają podstawowe gatunki gier komputerowych
- nabędą umiejętność doboru zadań domowych dla ucznia związanych z tematyką gier
- poznają sposoby efektywniejszego wykorzystania komputerów i internetu w pracy z uczniami.
- Liczba godzin
- 8
- Odpłatność
- 130,00
- Liczba uczestników w grupie
- 12-20