13
Jak przeprowadzić ewaluację wewnętrzną?
Adresaci
- dyrektorzy i wicedyrektorzy wszystkich typów szkół/placówek
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- rady pedagogiczne
Zakres treści
- Analiza wymagań określonych w rozporządzeniu MEN w sprawie wymagań wobec szkół i placówek, w kontekście działań podejmowanych przez szkołę.
- Skuteczne metody prowadzenia ewaluacji wewnętrznej.
- Planowanie ewaluacji:
- wybór obszarów,
- określenie kryteriów,
- formułowanie pytań kluczowych,
- dobór metod i narzędzi do prowadzenia ewaluacji.
- Raport z ewaluacji wewnętrznej.
- Wykorzystanie wyników ewaluacji do planowania rozwoju szkoły.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają metody prowadzenia ewaluacji wewnętrznej
- zaplanują ewaluację wewnętrzną
- nabędą umiejętność planowania działań mających na celu podniesienie jakości pracy szkoły w oparciu o wyniki ewaluacji wewnętrznej.
- Liczba godzin
- 6
- Odpłatność
- 90,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25