129
Narzędzia w Microsoft Office 365 – praca zdalna nowość
Adresaci
- dyrektorzy i wicedyrektorzy wszystkich typów szkół/placówek
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- edukatorzy, trenerzy
Zakres treści
- Praca w chmurze. Microsoft Office 365. Wprowadzenie.
- Tworzenie, edycja i wymiana plików.
- Wspólna praca wielu osób w jednym dokumencie w czasie rzeczywistym w każdym z narzędzi: MS Word, MS PowerPoint, MS Excel.
- Tworzenie i zarządzanie wspólnymi zasobami cyfrowymi. OneNote, ClassNotebook, OneDrive jako narzędzia do skutecznej współpracy ucznia i nauczyciela.
- Interaktywne prezentacje jako storytelling cyfrowy – MicrosoftSway, łączenie tekstu, zdjęć, filmów i inne materiałów.
- Komunikacja za pomocą MS Teams.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają pracę w chmurze, w środowisku Office 365 w aspekcie pracy zdalnej
- nabędą umiejętność tworzenia, edytowania, pracy wspólnej z uczniami na jednym dokumencie w czasie rzeczywistym
- nabędą umiejętność przesyłania i pobierania plików z chmury OneDrive
- nabędą umiejętność współpracy na rożnych typach dokumentów i różnych środowiskach Microsoft Office 365
- poznają podstawowe funkcje MS Teams.
- Liczba godzin
- 4
- Odpłatność
- 100,00
- Liczba uczestników w grupie
- 12-15