128
Jak prowadzić zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem gry dr RefleksJA?
Adresaci
- dyrektorzy i wicedyrektorzy wszystkich typów szkół/placówek
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- pedagodzy i psycholodzy
- nauczyciele wychowawcy
- rady pedagogiczne
Zakres treści
- Psychologia pozytywna, czyli słów kilka o tym, co daje szczęście.
- Wartości w życiu człowieka, czy są relatywne?
- Poznaj swoje wartości, swojego partnera, swojego zespołu!
- Mity w etyce.
- Sumienie – męczy człowieka, czy daje poczucie satysfakcji?
- Wyrzuty sumienia, czyli jak pozbyć się stresu spowodowanego gryzącym sumieniem? Ćwiczenia praktyczne.
- Wyznaczanie celów. Ćwiczenia praktyczne.
- Poczucie sensu działań oparte na wyznawanych wartościach, czyli zastosowanie schodów do pokonania stopni autorefleksji w adaptacji do gry dr RefleksJA, by wyznaczać możliwe do realizacji cele.
- Przekonania o sobie! Ćwiczenia praktyczne budujące wysokie poczucie własnej wartości.
- Kreatywne zarządzanie czasem, czyli słów kilka o dystraktorach i prokrastynacji. Co zrobić, by nie odkładać swoich spraw na później?
- Smart – cel.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- usystematyzują wiedzę na temat poczucia własnej wartości, samooceny i autorefleksji
- będą potrafili wpłynąć na osobistą samoocenę i zarządzać wyznawanymi wartościami etycznymi
- będą potrafili zarządzać swoim potencjałem
- nabędą umiejętność budowania dobrych relacji interpersonalnych w praktyce.
- Liczba godzin
- 4
- Odpłatność
- 120,00
- Liczba uczestników w grupie
- 10–25