104
Niegrzeczne, niezgrabne czy z zaburzeniami integracji sensorycznej – nadwrażliwe sensorycznie dziecko w przedszkolu i w szkole nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- nauczyciele wspomagający
- pedagodzy specjalni
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
Zakres treści
- Główne założenia metody integracji sensorycznej.
- Objawy deficytów integracji sensorycznej u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Niegrzeczne? Niezgrabne? A może z zaburzeniami integracji sensorycznej? Zachowania dzieci wynikające z zaburzeń SI.
- Na jakie zachowania zwracać uwagę i kiedy podjąć terapię SI?
- Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej i co dalej? Przykłady oddziaływań terapeutycznych w przedszkolu i szkole.
- Usprawnianie integracji sensorycznej w codziennym życiu dziecka.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają istotę nietypowych zachowań dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
- nabędą podstawową wiedzę i praktyczne umiejętności wykorzystania w pracy terapeutycznej elementów metody SI
- poznają ćwiczenia integracji sensorycznej, które można wykorzystać na zajęciach z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Liczba godzin
- 5
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25