102
Jak redagować program zajęć specjalistycznych dla dzieci i uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi? nowość
Adresaci
- nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
- wychowawcy klas
- nauczyciele wspomagający
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
- pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych
Zakres treści
- Programy do zajęć indywidualnych.
- Programy do zajęć grupowych.
- Programy do rewalidacji indywidualnej.
- Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne (IPET).
- Ewaluacja programów do zajęć specjalistycznych dla dzieci i uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają zasady redagowania programów do zajęć specjalistycznych
- nabędą umiejętność opracowywania programów zajęć specjalistycznych dla dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- opracują schemat przykładowego programu zajęć specjalistycznych
- nabędą umiejętność dokonywania ewaluacji programu zajęć specjalistycznych.
- Liczba godzin
- 5
- Odpłatność
- 80,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25