100
Diagnoza funkcjonalna dziecka z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP-R
Adresaci
- nauczyciele przedszkoli i szkół ogólnodostępnych
- nauczyciele przedszkoli i szkół specjalnych
- nauczyciele przedszkoli i szkół integracyjnych, z oddziałami integracyjnymi
- pedagodzy i psycholodzy szkolni
- logopedzi
- terapeuci
Zakres treści
- Geneza powstania TEACCH.
- Prezentacja testu – istota testu i jego budowa (skala rozwoju, skala zachowań).
- Koncepcja oceny – perspektywa rozwojowa, strefa najbliższego rozwoju wg Lwa Wygotskiego.
- Posługiwanie się testem – kwalifikacje badacza, warunki, praktyczna prezentacja warsztatu badacza – podręcznik, materiały testowe, arkusze robocze.
- Praktyczne ćwiczenie sposobu oceny poszczególnych zadań (na podstawie materiałów video), wykonywania zadań testowych (praca w małych grupach) oraz ćwiczenie obliczania wyników testu (wynik surowy, wiek rozwoju).
- Prezentacja i interpretacja wyników – profil rozwoju, profil zachowań, iloraz rozwoju.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- poznają narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dzieci autystycznych, dzieci z zaburzeniami komunikacji oraz innymi zaburzeniami rozwoju (Profil Psychoedukacyjny PEP-R)
- nabędą umiejętność prowadzenia badań z wykorzystaniem narzędzia Profil Psychoedukacyjny PEP-R
- nabędą umiejętność obliczania i interpretowania wyników badań dzieci
- nabędą umiejętność oceny, na podstawie wyników, poziom rozwoju oraz określenia zaburzeń w zachowaniu badanego dziecka.
- Liczba godzin
- 8
- Odpłatność
- 120,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15–25