100
Trening umiejętności społecznych dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Adresaci
- nauczyciele pracujący z uczniami ze spektrum autyzmu
- rodzice dzieci autystycznych
Zakres treści
- Teoria kognitywnego nauczania społecznego u osób z autyzmem.
- Przedstawienie różnych form pracy nad rozwijaniem umiejętności społecznych u osób z autyzmem.
- Metody pracy nad emocjami osób z ASD wg Tony'ego Atwooda.
- Zasady organizacji i cele terapeutyczne zajęć grupowych rozwijających umiejętności społeczne osób z autyzmem.
- Zachowania trudne – strategie postępowania w czasie zajęć.
- Generalizacja umiejętności nabytych podczas zajęć, rola rodziny i środowiska osoby z ASD.
Przewidywane efekty szkolenia
Uczestnicy:
- zapoznają się ze specyfiką kognitywnego uczenia się osób z autyzmem
- poznają różne metody nauczania umiejętności społecznych
- nabędą umiejętność planowania zajęć TUS-u
- nauczą się strategii rozwijania umiejętności społecznych.
- Liczba godzin
- 8
- Odpłatność
- 100,00
- Liczba uczestników w grupie
- 15-25