logo

Ośrodek Szkoleniowy KURSOR

on-line

Budowanie relacji z biznesem czyli sponsoring w praktyce

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy z zakresu pozyskiwania sponsorów poprzez tworzenie ciekawych i profesjonalnych ofert, właściwy dobór potencjalnych partnerów oraz prowadzenie rozmów z nimi. Szkolenie ma charakter warsztatowy z aktywnym udziałem uczestników

Adresaci szkolenia:

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się pozyskiwaniem sponsorów na bieżącą działalność lub wydarzenia organizowane przez organizację NGO, instytucję kultury, sportową lub uczelnię

Program szkolenia:

  1. Wstęp
    1. Integracja grupy, dyskusja: czym jest sponsoring ?
  2. Partner Idealny – czy go znamy?
    1. Kto może zostać Partnerem danej organizacji/imprezy i dlaczego?
    2. Jak prawidłowo i efektywnie klasyfikować potencjalnych Partnerów
    3. Określamy cele projektu sponsorskiego
    4. Stworzenie profilu Partnera Idealnego dla każdego z uczestników
  3. Oferta sponsorska
    1. Objętość i struktura oferty sponsorskiej
    2. Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu ofert
    3. Stworzenie draftu oferty sponsorskiej
  4. Pierwszy kontakt z potencjalnym sponsorem
    1. Pierwszy email – jak go napisać, żeby został przeczytany?
    2. Pierwsza rozmowa telefoniczna
    3. Jeśli nie mail ani telefon to co? Inne formy nawiązania kontaktu z przedsiębiorcami i firmami
  5. Spotkanie z potencjalnym sponsorem
    1. Przygotowanie do spotkania
    2. Prezentacja oferty – jak mówić językiem korzyści sponsora?
    3. Zamykanie procesu pozyskiwania sponsora
    4. Najczęściej popełniane błędy podczas spotkań ze sponsorami
  6. Ewaluacja projektu sponsorskiego
  7. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Osoba prowadząca szkolenie:

Z wykształcenia hungarystka i manager sportowy – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach. Ekspert w zakresie sponsoringu i sprzedaży spraw reklamowych. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie – napisała i obroniła na ocenę celującą pracę na temat zarządzania ryzykiem w projektach sponsoringu sportu. Blisko 10 lat pracowała w branży sponsoringu. Tworzyła i sprzedawała projekty sponsorskie dla firm z sektorów takich jak paliwowy, motoryzacyjny, finansowy, FMCG. Współpracowała z kierowcami rajdowymi, klubami piłkarskimi, organizatorami biegów. Jako Rights Delivery Manager z ramienia UEFA wdrażała i realizowała projekty sponsorów UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport.pl realizowała mediowe projekty reklamowe największych sponsorów sportu. Doradzała przedsiębiorcom, organizacjom NGO i podmiotom sportowym. Obecnie wraz z mężem prowadzi przedsiębiorstwo e-commerce. Mówi, że na szkoleniach „odczarowuje” trudny temat jakim jest sprzedaż, rozmowy biznesowe, prezentacja ofert i sprawia, że uczestnicy zaczynają lubić to, czego do tej pory się obawiali. Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Regularnie występowała na konferencjach dla przedsiębiorców. Inicjatorka i współorganizatorka Lokalnych Spotkań Biznesowych na warszawskiej Białołęce.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 622).

Budowanie relacji z biznesem czyli sponsoring w praktyce (szkolenie on-line)

Rozpoczęcie: 07.02.2022 r. (poniedziałek), godz. 10.00

Szkolenie przez Internet (czytaj więcej o szkoleniach on-line)

Liczba godzin: 6

Cena: 350 PLN

W ramach ceny zapewniamy: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe (przesyłane przez e-mail) oraz zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 06.02.2022 r.

zapisy »

Dodatkowych informacji o szkoleniu można zasięgnąć telefonicznie pod numerem 81 442 08 09.

« powrót do listy szkoleń