Obsługa Klienta w Urzędzie w dobie COVID19
Cel i korzyści z udziału w szkoleniu:
Poznanie podstawowych zasad bezpiecznej obsługi klienta w urzędzie w perspektywie COVID-19. Zwiększenie jakości obsługi klienta i budowa dobrego wizerunku urzędu.
Po szkoleniu, uczestnicy będą potrafili stworzyć bezpieczne miejsce do współpracy na linii urzędnik-klient, dowiedzą się w jaki sposób radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas obsługi klienta
Adresaci szkolenia:
Pracownicy administracji publicznej, samorządowej oraz rządowej, którzy w codziennej pracy mają kontakt z klientem zewnętrznym
Program nauczania:
- Wstęp – zapoznanie uczestników z celami i przebiegiem warsztatu.
- Reżim sanitarny w urzędzie a potrzeby klienta – wyzwania i możliwości.
- Jak budować partnerskie relacje z klientem?
- Standardy obsługi klienta w czasie pandemii.
- Konstruktywna komunikacja – metody i techniki.
- Typy Klientów i strategie ich obsługi – kwestionariusz osobowości.
- Dlaczego klienci w czasie pandemii są bardziej niecierpliwi, rozdrażnieni i roszczeniowi? I jak sobie z tym poradzić?
- Asertywność w pracy urzędnika.
- Emocje i stres w pracy – jak zadbać o siebie i swoje otoczenie?
- Podsumowanie warsztatu – wyznaczenie kierunku rozwoju.
Osoba prowadząca szkolenie:
Trener, konsultant i wykładowca – doktor filozofii. Specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności menedżerskich, komunikacji, budowania trwałych relacji z klientem, podnoszenia efektywności zespołów, rozwoju osobistego oraz warsztatów dla trenerów biznesu. Swoje bogate doświadczenie trenerskie (około 10 tysięcy godzin na sali szkoleniowej) wzbogacam indywidualnymi studiami (lektury, publikacje, wywiady, wystąpienia). W pracy trenerskiej stosuję zasadę, aby odpowiednio dobrany rys teoretyczny wypełnić barwą konkretnych biznesowych rozwiązań oraz sprawdzonych metod.
Obsługa Klienta w Urzędzie w dobie COVID19 (szkolenie on-line)
Rozpoczęcie: 14.04.2021 r. (środa), godz. 10.00
Szkolenie przez Internet (czytaj więcej o szkoleniach on-line)
Liczba godzin: 6
Cena: 250 PLN
W ramach ceny zapewniamy: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe (przesyłane przez e-mail) oraz zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN.
To szkolenie już się odbyło – zobacz ofertę bieżących szkoleń.