logo

Ośrodek Szkoleniowy KURSOR

on-line

Obsługa Klienta w Urzędzie w dobie COVID19

To szkolenie już się odbyło.

Cel i korzyści z udziału w szkoleniu:

Poznanie podstawowych zasad bezpiecznej obsługi klienta w urzędzie w perspektywie COVID-19. Zwiększenie jakości obsługi klienta i budowa dobrego wizerunku urzędu.

Po szkoleniu, uczestnicy będą potrafili stworzyć bezpieczne miejsce do współpracy na linii urzędnik-klient, dowiedzą się w jaki sposób radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas obsługi klienta

Adresaci szkolenia:

Pracownicy administracji publicznej, samorządowej oraz rządowej, którzy w codziennej pracy mają kontakt z klientem zewnętrznym

Program nauczania:

  1. Wstęp – zapoznanie uczestników z celami i przebiegiem warsztatu.
  2. Reżim sanitarny w urzędzie a potrzeby klienta – wyzwania i możliwości.
  3. Jak budować partnerskie relacje z klientem?
  4. Standardy obsługi klienta w czasie pandemii.
  5. Konstruktywna komunikacja – metody i techniki.
  6. Typy Klientów i strategie ich obsługi – kwestionariusz osobowości.
  7. Dlaczego klienci w czasie pandemii są bardziej niecierpliwi, rozdrażnieni i roszczeniowi? I jak sobie z tym poradzić?
  8. Asertywność w pracy urzędnika.
  9. Emocje i stres w pracy – jak zadbać o siebie i swoje otoczenie?
  10. Podsumowanie warsztatu – wyznaczenie kierunku rozwoju.

Osoba prowadząca szkolenie:

Trener, konsultant i wykładowca – doktor filozofii. Specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności menedżerskich, komunikacji, budowania trwałych relacji z klientem, podnoszenia efektywności zespołów, rozwoju osobistego oraz warsztatów dla trenerów biznesu. Swoje bogate doświadczenie trenerskie (około 10 tysięcy godzin na sali szkoleniowej) wzbogacam indywidualnymi studiami (lektury, publikacje, wywiady, wystąpienia). W pracy trenerskiej stosuję zasadę, aby odpowiednio dobrany rys teoretyczny wypełnić barwą konkretnych biznesowych rozwiązań oraz sprawdzonych metod.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 622).

Obsługa Klienta w Urzędzie w dobie COVID19 (szkolenie on-line)

Rozpoczęcie: 14.04.2021 r. (środa), godz. 10.00

Szkolenie przez Internet (czytaj więcej o szkoleniach on-line)

Liczba godzin: 6

Cena: 250 PLN

W ramach ceny zapewniamy: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe (przesyłane przez e-mail) oraz zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN.

To szkolenie już się odbyło – zobacz ofertę bieżących szkoleń.

Dodatkowych informacji o szkoleniu można zasięgnąć telefonicznie pod numerem 81 442 08 09.

« powrót do listy szkoleń