Temat szkolenia

Edukacja włączająca – inkluzywna w praktyce szkolnej; dobre praktyki i wyzwania

Najbliższe terminy

Trwa rekrutacja...

Informacje

Liczba godzin

4 dydaktycznych

Cena

140

Szkolenie z oferty numer: 95
Edukacja włączająca – inkluzywna w praktyce szkolnej; dobre praktyki i wyzwania

Adresaci

  • dyrektorzy i wicedyrektorzy wszystkich typów szkół/placówek
  • nauczyciele różnych specjalności wszystkich typów szkół/placówek
  • pedagodzy i psycholodzy szkolni
  • pedagodzy specjalni
  • specjaliści pracujący z uczniami z niepełnosprawnością
  • nauczyciele wychowawcy
  • rady pedagogiczne

Zakres treści

  1. Podstawy prawne edukacji włączającej.
  2. Edukacja włączająca a edukacja integracyjna.
  3. Przygotowanie szkoły do edukacji włączającej.
  4. Doskonalenie nauczycieli pod kątem edukacji włączającej.
  5. Wprowadzanie w szkole edukacji włączającej z perspektywy dyrektora szkoły, nauczyciela, wychowawcy, specjalisty, organu prowadzącego.
  6. Model medyczny ICD – 10 i model biopsychospołeczny ICF niepełnosprawności.
  7. Dobre praktyki – doświadczenia, przykłady.

Przewidywane efekty szkolenia

Uczestnicy:

  • poznają podstawy prawne edukacji włączającej
  • uświadomią sobie różnice między edukacją włączającą a integracyjną
  • poznają dwa modele niepełnosprawności – ICD – 10 i ICF.
  • poznają sposoby przygotowania się szkoły do edukacji włączającej
  • poznają dobre praktyki z perspektywy doświadczeń dyrektora szkoły.

Termin może ulec zmianie, jeżeli szkolenie nie posiada oznaczenia "potwierdzone".

Przy szkoleniu online, należy wybrać miasto - jest to konieczne tylko dla naszych wewnętrznych statystyk.

Zapisz się tutaj

Edukacja włączająca – inkluzywna w praktyce szkolnej; dobre praktyki i wyzwania
Wybierz miasto
Tryb nauczania
Dane uczestnika
Data urodzenia
Adres zamieszkania
Kontakt
Dane do faktury
Kwalifikacje pedagogiczne (wymagany wybór)
Wykształcenie wyższe (wymagany wybór)
Zatrudnienie (wymagany wybór)
Skip to content